Inre kretsen

2,5

Handling: När Adrien Williams får ett sommarjobb på en snobbig country club finner hon sig omringad av rika, vackra överklassungdomar. En av dem, den karismatiska Brittany Foster, tar Adrien under sina vingar och gör henne medlem av sin inre krets. Brittanys pojkvän, tennisproffset Matt Curtis blir föremål för Adriens intresse, vilket får Brittany att blotta sin mörka sida. Adrien förstår snart att Brittany och hennes vänner gör vad som helst för att skydda det exklusiva umgänget och de mörka hemligheter som döljs under ytan...

År: 2000
Erinn Bartlett
Peter Mackenzie
Daniel Hugh Kelly

Dan banan

Ointressant film med magra innsatser från skådespelarna och löjligt koncept liggandes som ryggrad.
Blekt och förutsägbart.

Ingenting i mina ögon.

Levish_

Bra film! Susan Ward visar vad hon går för! mer filmer med henne!

den här är verkligen en av mina favoritfilmer. Kan se den hur många gånger som helst. Mycket stark trea

Juli2

Wiiie, jag älskar den filmen, den ääär sååå himla bra. Vill köpa den men har inte hittat den nån stans. Är det någon som vet var man kan köpa inre kretsen? kan man göra det här? =)

pollygirl

ganska bra thriller med susan ward

Sweet_Jenny

I början tänkte jag: " varför ser jag filmen fortfarande?? den är inte ens spännande! " men senare började den bli lite bättre iallafall; SPÄNNANDE! Kanske inte så jättespännande som en film ska vara. Konstigt slut på filmen :/ Susan ward är en bra skådespelerska. Jag såg henne i Sunset Beach förut.

tessan81

Snubblade över den här filmen en sen lördagkväll på tv och blev sittande. En ung snygg tjej visar sig ha psykopatiska drag vilket gör att den nufunna väninnan hamnar i trubbel. Det blir en hel del smygande i mörka källare, beachparty´s och visst detektivarbete. Inte så värst spännande dock.