Terror Train

1,4

Handling: I ett välbevakat laboratorium i Östeuropa lyckas en kvinna ta sig in och stjäla behållare innehållande ett nytt dödligt virus. Samtidigt har agenten Jacques Kristoff för första gången på flera år bestämt sig för att åka på en semestertripp genom Europa tillsammans med sin hustru och deras två barn. Då kommer telefonsamtalet som förkunnar att han måste utföra ett topphemligt uppdrag: Att föra ryskan Galina Konstantin på ett tåg över den hårt bevakade Slovakiska gränsen och vidare till Frankfurt. När en grupp terrorister plötsligt kapar tåget får Jacques veta vad det verkligen är han ska föra över gränsen. Det blir en kamp mot både klockan och terroristerna för honom att inte bara rädda sig själv, utan även sin familj och resten av världen...

År: 2002

Sandra Vidal
Stefanos Miltsakakis
Jimmy Jean-Louis
George Stanchev

vilket kass film av van damme det var nog den här man dödsförklarade van demme

Hanes

Något av det sämsta jag har sett. Uselt skåedspeleri och stunts, Värderlösa specialeffekter och sövande musik. Kan inte bli något annat än en etta.

Usel förutsägbar actionrulle med väldigt få spännande ögonblick. Den var även fullproppad med klichéer och fånigheter. Helt klart den sämsta Van Damme rulle som jag har sett.

Gringo

Det här var en riktig b film. Altså effekterna verkar vara gjorde på en dator från 1995. patiens har snyggare effekter. Slagsmåls scenerna...det finns igentligen inga. Han slår ett slag sen ligger skurkarna på marken utan att man sett vad som hände. Sen den inte.

Jona

Tyvärr. Filmen suger! Man ser för klart och tydligt att det är modelljärnväg och inget riktigt tåg i vissa scener! En Billighetsfilm som kunde gjorts bättre. Är trots allt gjord 2002! Då borde det funnits bättre filmteknik! Som Sverker i plus, släng den i den röda soptunnan!