Cooler

2,4

Handling: Den mest otursförföljde mannen i Vegas - en man vars olycka smittar - används av gamla tiders gangsters för att stoppa flytet för storspelarna. Detta pågår ända tills han blir kär i en servitris och "blir lycklig", vilket vänder på hela situationen. Det blir otrevligt när casinobossen försöker bryta upp romansen.

År: 2003
Don Scribner
Tony Longo
Richard Israel
Timothy Landfield

Till en början tyckte jag denna film var riktigt seg och ointressant, men när den kommit igång blev den bättre, ganska spännande. Godkänt, men inget jag ser igen.

Lågmält och välgjort drama. William H Macy är lysande som den otursförföljde Bernie.
Filmen är engagerande och ganska gripande.

The Cooler är väl bra egentligen, men den var alltför osammanhängande för min smak. Den puttrade på i långsamt tempo och det verkliga intresset trappades aldrig upp. Bra skådespelare, men det räcker tyvärr inte till.

Enkel, förutsägbar och väldigt ointressant film.

jessika

Denna film är faktiskt underkänd. Tråkig, konstig handling äckliga slagsmål, märkliga skådisar. En film som är ett nästan mästerverk i underkänds nivå. Inte sevärd, jag rekomenderar den verkligen inte, jobbig att titta på. Den ända gången det hände nåt var när dom slog ner en kille med ett järnrör, "väldigt underhållande". Se den inte jag varnar. VARNING