Radio

Sport:

Sport:

Handling: Handlar om vänskapen mellan en vit fotbollstränare och en svart man med läs- och skrivsvårigheter i South Carolina. Deras vänskap stärker den sociala dynamiken i laget och skolan. Filmen bygger på en verklig historia som omtalades i en artikel i tidningen Sports Illustrated 1996.

År: 2003
Kenneth H. Callender
Michael Harding
Charles Garren
Rebecca Koon

En mycket bra film med bra skådespelare och bra handling.

En intressant och gripande film, baserad på en sann historia. Underbara skådespelarinsatser! Fick någon tår i ögonvrån mot slutet, det var så fint.. Svag fyra.

den här filmen hamnar på plats 147 av 250 på min topplista.
den här va riktigt bra.råka se den på tv..småglodde först men sen vart den intressantere och intressanter..men det blir bara godkänd ändå till slut

carpeominous

Jag blev positivt överraskad gällande Cuba Gooding Jr:s prestation i filmen. De flesta filmer jag sett med honom har varit ganska oseriösa karaktärer, så det var svårt att tänka sig honom i ett drama med en ganska avancerad roll. Jag blev positivt överraskad, eftersom han verkligen klarar av den här rollen galant. För övrigt så tycker jag att det är en otroligt fin handling.

knarkapa

En OK film. Såg den på flyplanet förut.

martin88

En mycket rolig och bra film som där Cuba Gooding Jr. gör en underbart bra prestation. En film som man mår bra av att se!

jessika

Cuba Gooding Jr spelar i filmen väldigt, väldigt bra!
Det var en väldigt bra film som verkligen rekomenderas, se den! Den var jätte gullig imellanåt och väldigt sorlig imellanåt. Se den här filmen om du inte sett den! Den är verkligen bra!