Big Bounce, The

2,3

Handling: Handlingen tilldrar sig på Hawaii, där en charmfull bedragare vid namn Jack Ryan tar hand om en sjuklig domare. Han lär så småningom också känna Nancy, en vacker kvinna med dolda avsikter...

Regissör: George Armitage
Kris Kristofferson
Scott Caan
Harry Dean Stanton
Vinnie Jones

Den här filmen var väldigt svår att betygsätta. Aningens för komplicerad intrig, och den enda skådespelare som verkligen gör bra ifrån sig är Owen Wilson - han var också anledningen att jag såg filmen över huvud taget. Ändå är det något med den här filmen som är väldigt intressant - betyget blir en svag fyra.

Milla86

Rörig komedi där jag mest satt och fascinerades över Owen Wilsons speciella näsa... Snygga och en del kända skådisar, men handlingen innehåller inga överraskningar. Har nästan helt glömt bort vad filmen handlar om redan dagen efter.