Girl Next Door

Ungdom:

Ungdom:

Handling: Matthew, en vanlig kille som går sista året på gymnasiet, blir kär i den nyinflyttade grannen Danielle; en sexig och snygg tjej som tycks ha allt. Snart får han veta att hon är en mycket speciell tjej - Danielle är nämligen en före detta porrstjärna. Matthew riskerar allt och får uppleva saker han aldrig kunnat tänka sig.

Regissör: Luke Greenfield
Sung Hi Lee
Ulysses Lee
Harris Laskaway

Savannah

Suck. American collegefilm goes porn...eller inte. Amrisarna örsöker vara gränsöverskridande, men det hela blir rätt pinsamt och fel. Arma skådisar. Och varför ser ungarna på High School ut som, just det...ungar?

belice

Det här är en riktigt klyschig, långtråkig och extremt förutsägbar amerikansk tonårsfilm. Det finns inte mycket mer att säga, en film som bygger på en sådan här handling kan helt enkelt inte gå hem. Synd också att majoriteten av tjejerna i filmen endast verkar ha fått rollerna pga sitt utseende, för de har verkligen ingen som helst talang. Nej, usch.

Det finns inte mycket man kan säga om Girl Next door, för det finns inget speciellt med den. Kavla ihop: American Pie, fult språk och nakna kroppar så har du en, åtminstone lite seriös college-film. Ni vet filmer som: Van the Man och Road Trip. Bara oseriösa filmer det vill säga. Den här är åtminstone lite realistisk och det tycker jag om, synd bara att filmen mer liknar ett runkobjekt än en ordentlig film. För den har noll handling som inte säger mig någonting, dock väldigt rolig film, jag skrattade bra många gånger. Den får en stark tvåa, helt klart godkänt.

Ovanligt bra för den här genren

founta

mycket bra film för ungdomar

denna film ligger på plats 221 av 250 på min lista

en helt okej film som det finns för mycket av denna genrer men det betyder inte alla e dåliga filmer i den genre men mina ögon ligger på eliza

Rymdis

Det känns som om de hade sex-sju idéer till klyschiga slutscener, men ingen av dem var bra, så istället satte de ihop dem till en enda film.

Jaja, poängen är att den är riktigt, riktigt dålig även för en romantisk komedi eller en high schoolfilm.

En ganska typisk amerikansk tonårsfilm måste jag säga. Men ändå värd att se!

uncle_funk

JAg diggar filmen fruktansvärt, och den får ett plus i kanten på grund av Emile Hirschs insatser som var fenomenala.

Shadowplay

Den var ganska rolig. Jag orkade i alla fall titta klart på den. Dock känns den inte så trovärdig men ändå helt okej att se på.

Biopremiär: 2004-07-14