Helens små underverk

Handling: Hennes karriär på en av Manhattans hetaste modellagenturer är på framfart och hon spenderar dagarna på modevisningar och nätterna på stans hetaste klubbar. En dag förändrar ett telefonsamtal hela hennes bekymmerslösa livstil då hon plötsligt skall ansvara för sina systerbarn 15, 10 och 5 år gamla. Ingen tvivlar på att Helen är den coolaste mostern i New York men vad vet den här glamourtjejen om att uppfostra barn? Det roliga börjar när Helen genomgår förändringen från superhipp till supermamma. Hon upptäcker snabbt att dansa till klockan tre på morgonen inte fungerar om man ska få barnen till skolan i tid nästa morgon - ett råd som Helens äldre syster är lite för snabb att påpeka. Längs vägen får Helen stöd från det mest oväntade håll av Dan Parker, den unga och stiliga rektorn i barnens nya skola, och inser att hon måste välja mellan det liv hon alltid älskat och de nya älsklingarna i hennes liv.

Regissör: Garry Marshall
Tamela D'Amico
Ana Cristina De Oliveira
Michael Esparza

isabeli

Jag fick en så härlig känsla av att se den här filmen! Den var helt enkelt jättesöt :) Skådisarna var alla jätteduktiga, man kände till dem flesta. Jag tycker att detta är ett måste att se, för jag älskar underbart begåvade Kate Hudson!

eliiiin

Jag ångrar absolut inte att jag såg den, men jag vill inte se den igen. Det räcker nog att säga så.

magnus_65

En väldigt bra film=)

En bra, underhållande film. Den får en stark 4:a av mig

IWantItThatWay

kul film som även är ganska rörande. Den känns ganska lagom, men den är absolut inte dålig och den har väl ett ganska bra budskap så den får en 4:a ;)
men däremot skulle jag inte orka se den igen på ett bra tag

En intressant och underhållande film. Påminner lite om "Kärlek på menyn". Sevärd!

Pesole

En ganska bra film med Kate Hudson, den är bra men i vissa tider i filmer är den jobbiga.

En rolig och underhållande film, med bra handling och bra skådespel. stark 4a

eliiiin