Trapped

Handling: Dr. Will Jennings och hans fru Karen hamnar i ett skrämmande kidnappningsdrama då deras diabetessjuka dotter kidnappas av professionella och kallblodiga utpressare. De tvingas att personligen förhandla med kidnapparna inom 24 timmar för att deras dotter ska få det insulin som krävs för att hon inte ska dö. Polisen reagerar alltför sent då de som regel kräver att personer ska vara försvunna i minst 24 timmar för att uppfattas som kidnappade.

År: 2002
Andrew Airlie
Randi Lynne
Colleen Camp
J.B. Bivens

Spännande och snygg thriller med bra skådespelare. Några positivt överraskande tvister gör filmen riktigt sevärd. Och så har vi ju sötnosen Theron i huvudrollen. Kan inte gå så himla fel då. Stark trea!

Det här är nog den sämsta filmen jag sett. Den har egentligen väldigt bra förutsättningar, men från mitten och fram till slutet sker det enbart dramatiska avslöjanden och onda som sällar sig till de godas sida och tillbaka igen att resultatet blir förvirrande och ostrukturerat.

En spännande film med bra skådespelarinsatser. Sevärd. Stark trea.

Det här var en av dom första thrillerna som jag sett.

anddav507

Riktigt obehaglig.. ..

Shellix

Jag tycker att det här var en mkt. händelserik och spännande thriller, Kevin Bacon är väldigt bra som den störda och hämdlystna kidnapparen. Man känner verkligen medkänsla med karaktärerna, inte bara med den förtvivlade familjen, utan även med det desperata kidnappar-paret som har förlorat sitt barn.
Trapped får en stark 4:a.

Ganska spännande rulle. Bacon passar mycket bra som bad guy. Trapped är ett bra filmval om man vill bli underhållen en tråkig och seg dag!

finns inte så mycket att säga egentligen förutom att den är riktigt bra

producenten

Spännande film! Tycker att den håller måtten bra.