Hjärta av sten

1,8

Handling: En ung porrskådespelerska blir vittne till ett mord, men vågar inte berätta vad hon sett.

År: 2000
Christian Gustavsson
Jonas Jansson
Roberto Jelinek
Michael Nyqvist

Säkert en av de sämsta svenska filmerna som någonsin gjorts. Hela filmen fullkomligt skriker lÅGBUDGET!. Alla skådiserna gör ganska dåligt ifrån sig, speciellt Therese Grankvist som spelar en porrfilms-skådis och en snabbköpsexpedit. Hjärta av sten gick mycket underligt nog på bio i Sverige.

stene

Ja den var över förväntningarna.De var ju inte en topp rulle direkt tillräckligt dåligt för att somna ifrån den..Letade efter skådisen roberto men såg honom inte ..

K-Petter

Jag säger bara det det här var den bästa film jag sätt. Allan Svensson denna gigant denna scen fantom, har med denna film skrivit historia. Jag tycker filmen ger en nyanserad bild av en man som får sitt hjärta förvandlat till sten. Jag kan bara ge denna film toppbetyg. Jag uppmanar hela svenska folket gå och hyr denna pärla ni kommer inte att bli besvikna. Lyssna icke på KK Weasel. Han har ingen aning vad bra film är.

r_orsen

Inget är bra i den här filmen. Inget manus, dåligt skådespel av annars så bra skådespelare. Det enda som är bra men hjälper inte betyget är Therese Grankvist som är så himla snygg.

Annars så bra skådespelare är här tvingade att visa sitt allra sämsta i denna fullkomligt urusla svenska produktion. Hur är det möjligt att vissa regissörer får göra film i detta land?

Hon kanske inte agerar så bra, men pga av sitt utseende gör Therese Grankvist ändå filmen lite uthärdlig.