Stopp! Annars skjuter morsan skarpt

1,8

Handling: Polissergeant Joe Bormowski är nere. hans flickvän tvärar och dessutom är hon hans chef. Han får besök av sin mor, som tycker hans pistol är smutsig och diskar den, varefter den inte går att använda. Hon överraskar honom med en ny som hon köpt - illegalt - och följer honom sedan, trots hans protester, på uppdragen.

År: 1992
Dennis Burkley
Ving Rhames
Jana Arnold
Chris Latta

Den här filmen var irriterande, tråkig och löjlig med en och annan rolig scen. Stallone ska hålla sig till action! Varför förlöjliga sig själv och förstöra sin egen image??? *suckar*

Vid denna period så kände Stallone att han ville göra komedier. Fast det slutade han som tur med ganska fort. Denna rulle är väldigt löjlig.
Några halvbra scener räddar beyget till en tvåa.

movie princess

jag tycker att filmen var helt OK.. den kunde i och försig vara lite seg i bland men inte farligt.. och jag vet inte, men jag garvade på bra i bland!!

Det är väldigt lätt att bli irriterad när man ser den här. Misslyckat komediförsök av Stallone. Klarar inte av Getty.

Håller med, det var en av de roligaste filmerna i konsten att slänga bort filmbudgeten på total skit.