En galen dag i New York

Handling: Skildrar systrarna Jane och Roxy som är varandras motsatser, under ett hektiskt dygn i New York. När Jane är på väg till en livsavgörande intervju, lyckas hennes syster Roxy av misstag utsätta henne för missöden som kan sätta käppar i hjulet.

Regissör: Dennie Gordon
Jack Osbourne
Joey Klein
Neil Crone

crazybaby

Nej! Ännu en meningslös, löjlig film med systrarna Olsen. De är ju alla likadana! Tjejerna råkar ut för trubbel, och under filmens gång träffar de varsin snygg kille som avgudar dem, och som de blir ihop med i slutet! Otroligt förutsägbar och rent ut sagt dålig.

Miss Ljung

Sweet_Jenny

Lite tönt-galen film. Är inte sån stort fan av Olsen tvillingarna... Ganska bra film, går att se... lite överdriven.

Maria007

Ja men ´jag blir glad av att se den här filmen. Plus att tvlillingarna är bra på att underhålla en.

Inget märkvärdigt.. Men Olsen-systrarna gör ett helt okej jobb.

TheHobbit

inget mästerverk precis. men ändå en av tvillingarnas bättre filmer. jag stör mig på killarna som de träffar på en gång i minuten typ, vilka är oddsen.. det är NYC lixom xP
Många skämt är lama och rent av pinsamma men vissa är underhållande.

Man KAN se den här flera gånger men inte för ofta, det är lixom en film man kan se när man är som mest rastlös. En tvåa.

Nja ganska bra men lite töntig..

Flora

faktiskt förvånans värt bra för att vara med olsen tvillingarna. ganska rolig i stort sett men jaa, lite typsik olsen var den allt. men värd att se åtminstonde tycker jag.

Rätt menlös slötittarfilm. Går att kolla på om man inte orkar koncentrera sig, för den är så enkel enkel att hänga med i.

Biopremiär: 2004-08-20