Jersey Girl

Handling: Ollie Trinke är en skärpt presschef i musikbranschen med en vacker, gravid hustru, snabb bil och penthouselägenhet på Manhattan. Men plötsligt står han där utan jobb och hustru, med en liten dotter som han inte har den blekaste aning om hur han ska ta hand om. Detta för honom tillbaka till hans barndomshem i det oglamorösa New Jersey, där hans varmhjärtade, men lätt alkoholiserade, pappa står redo att bistå med råd och dåd. I New Jersey finns även en videobutik där den vackra, men mycket rättframma, Maya jobbar. Hon får den ambitiöse Ollie att sätta saker och ting i sina rätta perspektiv.

Regissör: Kevin Smith
Jennifer Schwalbach Smith
Stephen Root
Mike Starr
S. Epatha Merkerson

En film som fungerar att kolla på absolut, men hade högre förväntningar. Det hela blir för "puttinuttigt" och griper aldrig tag i mig. Stark tvåa.

Bilbo_one

En mycket fin film. Måste ses av allt och ALLA. En sak jag sätter ett hum för att Ben Affleck gillar att ligga med Liv Tyler hm

Tyckte om den här filmen. Den va både rolig och lite lessam i mellanåt. Stark 3:a

Jag hade typ gått och läst om denna film och så så jag blev väldigt besviken av den.

Pesole

Är en riktigt bra film, med en riktigt bra handling. Älskar den här filmen riktigt mycket, synd att Jennifer Lopez dog!!

En fin och sorglig film. Med mycket bra skådespelare.

movie princess

en mkt fin film..sorglig i början !!kan bli lite seg mellanåt men annars skit bra en klar fyra