Camp Slaughter

1,6

Handling: Sex ungdomar reser till ett nedstängt sommarläger för en föräldrafri weekend. Ingen av dem anar att närmaste grannen är en mentalsjuk och retarderad adelsfamilj som gömt sin djupaste "familjehemlighet" i en håla i skogen. Familjehemligheten rymmer ur hålan och hittar fram till sommarlägret. För ungdomarna blir det en kamp på liv och död.

Regissör: Martin Munthe

Annika Marklund
Sofie Norman
Eva Söderquist

Spike

Den sämsta film jag någonsin sett. Dåligt skådespel, dålig engelska och ganska tråkig handling.

heden the HUMANIZER

hehe fan, ganska skön parodi ändå

Tinka

HAHAHA! det är allt jag har att säga om denna film som är helt klart den sämsta men ändock den mest underhållande rulle jag någonsing sett!

Indy_92

Den e så dålig så att den blir bra!!

blod i strumpor

Det här är den sämsta filmen jag nånsin sett!! Den får en tvåa bara för att den är så dåligt gjort så man sitter o skrattar hela filmen igenom. Deras engelska är ju inte den bästa heller!

Mattias15

Några tycker sådana här b-filmer är roliga att se på, jag tillhör inte en av dem. Om du gillar kalkonfilmer see.

Jenni

Dålig regi, Munthe har slarvat bort spänningsmoment som hade höjt filmen. En del fina bilder men det väger inte upp filmens uselhet. Visst blir det pajjigt med dålig eftersynkning, och vissa av skådisarnas engelska är inte så bra, men några av dem har bra accent. Skådisarna är inte dåliga överlag men de verkar ha fått dålig regi. Pinsamt att meningen var att göra en riktigt skräckfilm. Den skrämmer inte förutom att det är fruktansvärt att människor med så dålig koll får möjlighet att producera film.

För det första har jag aldrig sett sämre skådespelarprestationer, och för det andra är samspelet mellan karaktärerna väldigt udda. Oförståelig bakgrundshistoria och ett korkat försök till twist på slutet.