Virgin Suicides

Handling: Om de fem unga systrarna Lisbons självmord. Eller snarare om hur ett gäng pojkar avgudade systrarna Lisbon - för 25 år sedan. Men också om hur snabbt, och utan mening, någon eller någonting försvinner ur ett liv.

År: 1999
Jonathan Tucker
Noah Shebib
Robert Schwartzman

Sallee

Kanske en aning besviken på denna film, då jag hade förväntat mig en hel del. Skådespelarna är godkända. Virgin Suicides är direkt ingen film jag lägger på minnet...

Yasmin

Rätt deprimerande film.

HElt okej film. Kirsten Dunst var okej så skådespelerska i denna. Kanske inte den bästa men helt okej.

definitivt en snyggt gjord film som håller hög underhållningsfaktor. handlingen är udda men håller för att den har en jämn standard hela filmen igenom. Dunst är grym i sin roll även för sin ringa ålder även Cook är en favorit och hon med de andra flickorna syns mest i bakgrunden då Dunst är de överlägsta huvudrollen. bra men mörk film som är kall och berättande.

valnoet

Den här filmen älskar jag utan att riktigt kunna förklara varför. Den är bara så sorglig och fin.

Sevärd, gripande och intressant film. Skådespelarna var utmärkta.

kalles

Woods och Turner är alltid bra, och det är dom som lyfter filmen.. För historien är rätt tråkig och känns okoncentrerad, kanske borde Fröken Coppola ha plockat bort nåt element i berättelsen..
Slutet är okej, men inte sättet det berättas på..

Jag ogillar berättarröster, men nu var det Giovanni Ribsi's röst, då var det acceptabelt..