Lost in Space

2,1

Handling: Jordens undergång är nära, och mänsklighetens enda chans till överlevnad finns någonstans där ute... Professor Robinson och hans familj väljs ut för att bege sig till galaxens närmaste stjärna för att om möjligt skapa en ny värld för människan. En robot som finns om bord vill dock annat...

År: 1998

June Lockhart
Edward Fox
Adam Sims

Anspråkslös

Att se "Friendsjoey" i rymden är ungefär lika sjukt som att se Sara Jessica Parker, träsktrollet från Tazmanien. Men han kllarar sig precis som alla andra i filmen ganska bra. Förutom de katastrof-på-katastrof baserade manuset där galna upptåg och identitetskrisande robotar är vardag är inte helheten särskilt uppiggande. Småtrevlig sådär och lite spännande. Den som får det hela att lysa upp som en stjärna är Gary Oldman som är underbar och fantastisk som lurig sabotör med sexton rävar bakom örat.

Riktigt snygga special effekter i en dålig film tyvärr.

Hermanni

Såg den i skolan med min språkvals grupp:P väldigt seg och tråkig,sjuk handling

Äventyr med några bra scener, men jag kommer inte ihåg så mycket av den för att kunna sätta ett högra betyg än 2.

pinsam film, som är bara fånigt genomför och rakt igenom en B-film.

Levish_

En film man ser en gång, lite splittrad handling och fåniga repliker. Dock en mycket bra insats av Oldman. Hyggliga effekter för att vara från 1998

manne747

Sjukt dålig, ettan är nära, men Goldman räddar den, som så många andra undermåliga filmer.