Win a Date with Tad Hamilton

2,4

Handling: Föreställ dig att du möter din favoritskådespelare och du plötsligt blir hans favorit! Det är precis vad som händer Rosalee Futch, en kändisfixerad småstadstjej, som vinner en date med Hollywood-snyggingen Tad Hamilton. Även om Rosalees dröm har gått i uppfyllelse, betyder det ett fullständigt kaos för hennes bästa kompis Pete. Han är pojken som får stanna kvar hemma, djupt, hopplöst och i hemlighet – förälskad i henne.

Regissör: Robert Luketic
Stephen Tobolowsky
Moon Bloodgood
Mary Jo Smith

IWantItThatWay

Smårolig ibland, men alldeles för förutsägbar.

stark tvåa. Den började rätt roligt och jag älskade hur härligt töntig Rosie var i jämförelse med Tad ((Tads min när Rosie tar ut tandställningen var det bästa)) men filmen var alldeles för förutsägbar och slutet räknade jag ut redan i början av filmen. Så en bra slötittarfilm om man inte vill anstränga hjärnmusklerna alldeles för mycket.

En rolig och charmig film. Bättre än jag väntat mig. Stark trea.

Romantisk och lite små rolig här och var. Får en stark 3:a.

Haha denna film såg jag för något år sedan och jag hadde värkligen länktat efter att få se den så jag såg den ju och den var bättre än mina förhoppningar!

Helt okej. Lite mysig så.

Sofia92

Ärligt talat så vet jag inte om jag tycker att filmen är bra eller dålig. Iden är bra, men utförandet är mycket sämre. Topher Grace (Pete) är ganska bra men ändå för mycket "en i mängden", han skulle sticka ut mer. Att Pete sabbar för Rosalee och Tad för att han är förälskad i henne gör att i första halvan av filmen tycker man att han är oresonlig och taskig mot Rosalee. Man får inte veta att han är kär i henne föränn långt in i filmen. Det är tyvärr lite sent, det skulle man ha visat redan i början. Topher Grace passar bättre i filmer som inte är komedi eller romantik. Jag har aldrig heller varit en följeslagare av Kate Bosworth.
En typisk kärleksfilm för åtta-tioåringar som inte har sett så mycket romantik innan. Segt när den hade kunnat passa ungdomar också.