Shrink Is In, The

Handling: När den neurotiska reseförfattaren Samantha dumpas på flygplatsen av sin pojkvän blir hennes tillvaro kaotisk. Hon tvingas till terapi hos psykologen Dr Rosenberg.

År: 2001
Viola Davis
Jon Polito
Chris Potter

kaj08

En lättsam romantisk komedi. Filmen överaskade positivt på mig. Trots att allt var väldigt förutsägbart så bjöd filmen på en hel del småroliga scener. En varm komedi som får en stabil 3-a i betyg.

vinterkärlek

Jag vet inte riktigt vad ja ska ge den här filmen men jag gillade den ,.) inte en helt vanlig komedi , även fast den var ganska förutsägbar å så där men den var rolig och söt. David Arquette var så söt :D och Courtney Cox är väldigt bra , de passar verkligen ;)

Mikkis

Courteney Cox är som vanligt bra. En väldigt bra kärlekshistoria. Extra kul när Courteneys egna man är med David Arquette. Så klart är det lätt redan i början att fatta hur det ska sluta, men resan dit är både otroligt rolig och kärlekfull.

Ni som är fans av Vänner - stjärnan se den här Filmen säger jag bara!

Emsisa

aaaah, haha! jag bara älskar denna filmen.. så söt.. och paret arquette är så gjutet :) gillar verkligen dom!

Zzznake

Otroligt bra kärlekskomedi med Corteney Cox i huvudrollen som Samantha. Kul med David Arquette som Henry! Väldigt lätt att gissa slutet på.