Tuxedo, The

2,3

Handling: Jimmy Tong är en enkel chaufför åt miljonären Clark Devlin, tills den dag då Devlin råkar ut för en olycka och hamnar på sjukhus. Tong skickas för att hämta chefens saker och råkar få på sig Devlins smoking. Det visar sig att smokingen ger extraordinära krafter till sin bärare. Upptäckten leder till att Tong hamnar i en värld av internationella intriger och spionage tillsammans med en ännu oerfarnare partner.

År: 2002
Jody Racicot
Boyd Banks
Scott Wickware
Karen Glave

Absolut inget man ser om Chan är ingen bra skådis, dock bra fighter vilket han tyvärr inte får bevisa i denna filmen..

Hook

Mycket roilg och underhållande för all asom gillar Jackie i en orubbad agent film, med klassika citat, rivalitet och lite klumpiga och påhittiga saker som en kostym som styr ens kropp att bli den perfekta agent tycks för mig vara lite över gränsen...vis Agent komedi är bra men Tuxedo är bara överdrivne och inte särskilt en Jackie Chan film, vilket gör mig som Jackie-fan besviken...

helt okej film men inte en av de bästa från jackie chan.

Milla86

Jag gillar egentligen inte Jackie Chan och den typ av filmer han vanligtvis gör. I Tuxedo får han inte lika stort utrymme till sina löjliga slagsmåls- och actionscener, vilket gör filmen sevärd.

Vissa scener är lite småroliga och det är tack vare Jennifer Love Hewitt som jag fortsätter att titta.

En sådär bra film, ändå bättre än jag väntat mig. Går att se, lite småkomisk emellanåt.

Yasmin

Oh gud, kan inte fatta att jag såg hela filmen.

Hook

ashkan

Ingen bra Jackie Chan film som jag annars tycker är bra

ekcin

OK och kul film med Jackie Chan och Peter Stormare