Fluke

Handling: Arbetsnarkomanen Thomas Johnson dör i en bilolycka och återföds till livet i skepnaden av en hund. Med minnen av vem han tidigare var så återvänder han till sin fru och son för att skydda dem från mannen som orsakade olyckan...

År: 1995

Adrian Roberts
Bart Hansard
Deborah Hobart

Raambo

Såg filmen när jag var liten och kom i håg den säkert 10 år senare.. och ja tror faktiskt att man åker i ett grönt rör när man föds på nytt:D haha.
Det är fantastiskt hur man har gjort så att djuren ser så "mänskliga" ut. Filmen är bara så fin, tårarna rann både en och två gånger. Håller med "Cresent", slutet är verkligen skitläckert!

movie

Jättegullig och film om en man som dör och blir hund i sitt nästa liv. Det är så sött när han kommer tillbaka till sin familj.

En jättemysig film, sorglig och lätt att hänga med i. Rekommenderas.

manne747

Tycker inte den är filmen är bra.

anna_carenina

Den här filmen får mig att gråta...den är väldigt sorglig och hänförande. i slutet börjar man gråta som mest...och lite mitt i filmen också. verkligen helt suuper!! är den sann ? GUUD jag skulle ge vad som helst för att få den filmen!! En stark femma och mkt mer får den!! den som inte tycker den här filmen är åtminstone bra, ska jag strypa!! annars vet jag inte om du föddes med hjärna eller utan.

Sweet_Jenny

Superbra, man grinade såå mycket till den här...vill se den igen, igen & igen men jag har den inte på video eller dvd, men man får väll se till att man har den då...Se den, djuren och handlingen gör så att man grinar! =)

soft_wind

Denna filmen grät man i floder när man såg!! Älskar filmer med djur, Bra!!

Raambo

movie