Alla var där

Ungdom:

Ungdom:

Handling: Efter high school-examen hoppas Preston på att äntligen vinna Amandas hjärta, tjejen som han länge varit kär i. Det ser ljust ut eftersom Amanda precis blivit dumpad av skolans tuffaste kille.

År: 1998
Sean Patrick Thomas
Freddy Rodríguez
Joel Michaely
Brian Hall

Älskar filmen eftersom man ser så många välbekanta ansikten alla (nästan) alla är kända. A eller man känner igen dom. Annars var väll inte storyn så speciell..

en godkänd film, endast för att den tidvis var rolig och bra. Men själva storyn, handlingen, var en enda stor gäsp

Absolut okej! Kommer inte ihåg så mycket om den, det var ett tagb sen jag såg den.. Men jag minns att jag tyckt att den var bra.

rambo86

lite seg i vissa delar men bra

tobbeii

American pie stuk, förutom att denna gjordes innan, helt klart sevärd

Mattias15

Detta är en helt vanlig tonårsfilm, handlingen utspelar sig nästan hela tiden under en avslutningsfest. Där får man följa flera olika historier och karaktärer. De flesta av karaktärerna är steroetypa och lite överdrivna, men det gör inget. så ska det ju vara i en sådan här film. Grund historien handlar om en killes kärlek till en tjej som nyss gjort slut med skolans populära kille, nu har han chansen att ta kontakt och ge det där brevet som han väntat på i fyra år. Detta görs ju inte utan problem ,men den som väntar på något gott kan inte vänta för länge. Några roliga scener finns det, men det allra roligaste tycker jag är nörden som går på festen för ett syfte. inte är det att supa ellerfall, Men det råkar bli så att han röjer rejält och blir festens mittpunkt. En annan rolig sak är alla kända namn som är med i filmen, inte kända då men idag. Filmen var tänkt som ett tidsfördriv, men blev något bättre. En 3 a

nowomen

gANSKA KUL FILM FAKTISKT