Hey Arnold!

2,3

Handling: En hjärtlös affärsman har en ondskefull plan: att riva hela Arnolds område och bygga ett stort köpcentrum där. Tiden går och någon måste stoppa honom. Och denna någon är Arnold! Med hjälp av Helga, hans ovän som egentligen är hemligt förälskad i honom, och Gerald, hans coola bästa kompis, gör Arnold allt för att visa vad utveckling egentligen är – att hitta nya nöjen i området där han alltid har bott.

År: 2002
Regissör: Tuck Tucker
Originaltitel: Hey Arnold! The Movie

GalnaMee

Åh, den här filmen är så ful! Arnold är dock söt med sitt baseballformade ansikte. Serien är bättre.

Kul med Alva under vab med henne i mars 2021!

Rauk_boy

Serien är bättre än filmen men filmen duger väl.

Milla86

Kändes som ett vanligt avsnitt av Hey Arnold, bortsett från att filmen var lite längre. Rätt dålig handling och hemskt att Arnold hade fel röst!

Cruel_Intentions

Rätt kul film! För att vara tecknad och inte vara en disney film är den faktisgt överaskande bra..

Elisa

Jag är ju ett fan avserien måste jag säga. men filmen känns mer datagjord och vissa röster är helt fel. serien är bättre. dock, så älskar jag Helgas plötsliga bekännelser för hur hon känner för allas vår arnold.

GalnaMee