Sabrina i Australien

2,3

Handling: En paradis ö i Australien verkar vara det perfekta stället för hela världens tonårshäxa. Dit åker hon på en välförtjänt semester från skola och häxeri för att utforska Stora bariärrevets fantastisksa undervattensvärld. Allt flyter perfekt för Sabrina när hon träffar sin hjälte, marinbiologen Dr Martin, men skumma saker börjar händanär hennes tokiga häxkompis Gwen gör sitt livs fångst. Problemet är att snyggingen visar sig vara just ett sådant hemligt havsväsen som marinbiologen inte kan motstå försöka få ombord. Men kan sabrinas super krafter och Gwens magiska tricks rädda den store tritoten innan han blir fången för evigt?

År: 1999
Ronen Stoliar
Enrico Mammarella
Scott McLean
Thom Fountain

Gillade serien när den gick på TV, och ja gillade även den här filmen. Får en 3:a i allafall =)

tosslan

När jag var mindre var det min favoritfilm. Har alltid älskat filmer med magi och magiska varelser. Ett stort plus för alla vackra naturscener!

En skön, ganska rolig och bra film med vår älskade Sabrina Tonårshäxan.

chokladberoende87

En mycket rolig film!

isabeli

gillar man sabrina så gillar man den här!

Pesole

En he´lt okey film, men jag är inte så himla förtjust i den.

Cammie

Väldigt söt film, och jag som gillade tv-serien gillar även den här. Dock har den inte åldrats väl och får därför en svag trea.