Arizona Dream

Handling: Ung man förälskar sig först i en äldre kvinna som vill kunna flyga och sedan i hennes dotter som spelar dragspel på ett gods på den amerikanska landsbygden.

År: 1993
Patricia O'Grady
James R. Wilson
Eric Polczwartek
Kim Keo

En mycket märklig film som jag inte tycker handlar om något intressant, bara skumma saker och personer. Fungerade att se på en gång endast för att konstatera att denna film är allmänt skum.

Daniello_

En klart sevärd film med ganska roliga inslag då och då. Johnny Depp är ljuset som vanligt i filmen, men den här filmen är en av hans sämsta som han varit med i, men Depps insats är allt annat en dåligt. Svag 3a!

imaculent

Emir Kusturicas filmer tycker jag alltid innehåller roliga, fina och smarta detaljer som verkligen särskiljer sig. Hans filmer är väldigt speciella och jag tycker den här var jättebra.
En sådan film där det inte är så mycket action och spännande saker som händer utan det mesta bygger på karaktärernas tankar.

inte alls som jag förväntade mig, men jag skrattade många gånger xD rekommenderas!
Gillar speciellt scenen med middagen och strumpbyxorna :P

imaculent

zarischka

Suveräna skådisar i en kass film. Trist!

Daniello_

Frickis

Den var rättbrasa komemr ej ihåg så mycket av den. Men när jag var Depp fan såg jag typ varenda film med han!