I Spy

Handling: Ett extremt kraftfullt spionflygplan som håller på att testas blir stulet av en ondskefull vapenhandlare som förhandlar med en internationell terrorist. USA:s regering skickar då iväg en boxningsstjärna med stort ego (Murphy) och en mer polerad agent (Wilson) på topphemligt uppdrag för att få planet tillbaka. Beväpnade med ett gäng högteknologiska prylar och en stor portion attityd ger sig detta udda par in i en farlig jakt på att rädda världen -om de inte tar kål på varandra först!

År: 2002
Larry Merchant
Sugar Ray Leonard
Jimmy Lennon Jr.

slizy

Den är stundtals riktigt bra med scener som man får skratta till, mycket tack vare Owen Wilson och Eddie Murphy!

Milla86

Ha ha, så roliga film! Eddie Murphy snackar en hel del, men det gör å andra sidan Owen Wilson med.

DuskBringer

Helt klart min typ av humor. Wilson, och Murphy i synnerhet är stundtals hysteriskt roliga. Fiffig spionhistoria alá Bond med flera finurliga och mer eller mindre användbara uppfinningar. Jag skäms inte över att ge den här undervärderade filmen en fyra. Härlig underhållning!

En rolig film till en början, som var bättre än jag väntat mig. Tappar dock intresset efter ett tag, då det blir långdraget. Godkänt, men inte mer.

Milla86

slizy

Bilbo_one

Jävligt tramsig film som man snabbt blir trött på. Gillade den inte. Cp dålig

Natta or Tattis

Bra, bra, bra, bra! =)

Ganska ointressant och slentrianmässig rulle.
Eddie Murphy var störande och påfrestande.

conteso

den var rolig och bra men den var lite tråkig men fortfarande bra!