Best of the Best

2,5

Handling: Eric Roberts spelar Alex Grady, ny kapten för amerikanska karatelandslaget som bland annat ska få den disciplinerade Tommy Lee (Phillip Rhee) och den fantastiske Travis Brickley (Chris Penn) att samsas. Alla medlemmar i landslaget har sin egen orsak för att tävla och är till en början skeptiska till Grady. Efter hård träning och inbördes maktkamp lär sig laget att de måste vara en enhet om de ska vinna över det Koreanska laget som inte tvekar att försvara sin världsmästartitel med fula knep.

År: 1989
Simon Rhee
Master Hee Il Cho
James Lew
Ken Nagayama

jag får väl gå emot strömen och gillar dem här filmerna.dock såg jag dem i konstiga klippversioner

Trist B-action. Inget alls i min smak, och förstår överhuvudtaget inte hur någon kan tycka om om det här..

stankovic

En riktig B-Action som inte är bra nånstans.

dalmas74a

ingen bra film , gilade den inte

Det är något med den här filmen som helt enkelt inte är bra. Roberts har alltid varit en av mina favoritskådisar men här är han och resten av skådisarna inte något vidare. Ett actionsoppa värd en stark etta!

En riktig kalkon med Eric 'Straight to Video' Roberts. Av någon anledning så blev den mäkta populär i Asien. Man får sig i varje fall några goda skratt.

Best of the Best 2 (1993)
Best of the Best 3 (1995)
Best of the Best 4 (1998)