Wonderland Murders, The

Handling: Det är sommaren 1981 och på Wonderland Avenue i Laurel Canyon, LA blir fyra människor brutalt mördade. Dessförinnan har den legendariska porrstjärnan John Holmes karriär nått botten. Efter åratal på toppen har John Homes narkotikamissbruk och svåra ekonomiska problem gjort honom desperat. Tillsammans med vännerna Ron, Susan och David planerar han ett ödesdigert rån mot knarkkungen Eddie Nash och de genomför kuppen. På Wonderland Avenue blir sedan hämnden ljuv för Nash, men Holmes finns inte bland de mördade. För vad hände egentligen mellan honom, Wonderland-gänget och Nash? Förrådde Holmes sina kompanjoner för att komma undan Nashs hämnd?

År: 2003
Ted Levine
Faizon Love
Natasha Gregson Wagner

struwe

Ganska dålig film.Wonderland morden skildras bättre i boogie nights även om det bara baseras på händelsen i den filmen

inte inte väntat att den skulle vara bra men den va faktistk helt okej att titta på en söndag kväll

manne747

lite ovanligt gjord b-film som absolut hade sina starka sidor.

jessika

Godkänd film som jag defenetift inte gillade, eller jo ibland gillade jag den faktiskt men den kändes på något sett billig om ni förstår, typ lite hafsig. Jag tycker nog inte att den är sevärd, men en okej film faktiskt.