Vid din sida

Handling: Luke och hans flickvän Isabel bor i ny familj med Lukes två barn. Ex hustrun Jackie gillar det inte, men så få Jackie reda på att hon har cancer.

År: 1998
Lu Celania Sierra
Lauma Zemzare
Holly Schenck
Michelle Stone

En överdrivet sentimental berättelse som ändå fungerar, jag blev faktiskt lite ledsen när jag såg filmen, den var helt okej, om en film ger mig tårar i ögonen så måste jag helt enkelt godkänna den. Filmer som chockar eller får en att gråta borde få sitt betyg bara genom det.

Venschla

Usch (vad bra den va)!

JoyRide

Oj vilken bra film! Hemskt bra story, bra skådisar och oj vad jag grät! Men jag skrattade även en hel del! En 5:a

En bra film med Julia roberts som jag alldrig hadde hört talas om fören för någon dag sedan och denvar faktiskt riktigt bra. Okej kanske inte en av värdens grymmaste film men man får tårar i ögonen, ma blir irenterad, man skrattar.

Sweet_Jenny

Mycket bra, lite rolig (hade jag för mig) och gripande/sorglig film. Länge sen jag såg filmen men kommer ihåg vad som hände i den.

Sallee

Vid din sida, är en ganska sorglig men en underbar film på alla sätt och vis. Fina skådespelarinsatser och handlingen är mer än godkänd. En film jag kan se om ett par gånger, men aldrig tröttna på.

Betyget hamnar på +3

Venschla

Usch (vad bra den va)!

En mycket bra och rörande film! Jag har alltid tyckt om den.

tungspets

Underbar film.
Som jag brukar tänka i mina egna tankar:

"You should never really give up, until you get what you've reached for. But sometimes, it's just for the best... to let go."

På något sätt tyckte jag att detta passade in i denna film.