Tvillingarna på äventyr i London

2,5

Handling: Chloe och Riley är tillsammans med sina klasskamrater på väg till London, där de ska representera deras high school i finalen i den internationella Model United Nations-tävlingen. Men lyckligtvis är resan inte bara hårt arbete och nervösa tävlingar. Det finns också tid att utforska storstadens sevärdheter och London är ett eldorado för äventyrslystna tonåringar. Världens centrum för mode, musik, nattliv & och massor av söta killar! Till och med stela vakterna utanför Buckingham Palace lyfter på ögonbrynen när tvillingarna dyker upp. Gamla hederliga London blir sig aldrig mer likt igen.

År: 2001
Eric Jungmann
Brandon Tyler
Jesse Spencer
Rachel Roth

Jösses, vilken film. Bortsett från platt och ointressant handling, långsökta skämt, löjliga karaktärer, dåliga skådespelare och en förutsägbar intrig, så antar jag att filmen skulle kunna falla någon på läppen...men jag är inte en av dem.

Maria007

Som vanligt är Olsen filmerna bra eller ok. Gillar denna!

Ganska dålig film, man får se mycket av london men hela filmen är värdelös så mitt betyg är nog en 1..

Evenstar_92

Ojojoj, vad tuttinuttigt!
Olsen systrarna är ju fina enligt dom flesta och så, men ska deras filmer därför vara bra?
Nix, tycker inte jag ivf.
SEPARERA DOM!

Bilbo_one

Underhållande film med tvillingarna Olsen. Jag har också alltid tyckt att dem är jättesnygga så därför extra plus. Bra film som får en stark 3:a

IWantItThatWay

Vad mer kan man säga än FJANTIG! men på nåt sätt är den väl helt okej ibland och Mary-Kate och Ashley är lite bra skådisar men den är ändå så hemskt dålig!

movie princess

en mysig film som man kan se många gånger!! tvillingarna är ju jätte bra skådisar! man önskar nästan att man var med dem!!

singoala

Första gången jag såg den tykcte jag: Den här var ju precis lika tråkig som min kompis hade sagt. Det händer ju ingenting!

Men den andra gången...: Det här var ju en bra film. Vill se den igen...

Och tredjde gången...: Wow vilken lärorik och rolig film. Alltid lika duktiga, systrarna Olsen. Ännu ett Underverk!