Wicker Park

Handling: En finanskille från New York blir besatt av en kvinna han som hastigast får syn på en restaurang. Han tror är det är hans exflickvän som han tappat kontakten med och hans sökande efter henne leder till förväxlingar av identiteter som får farliga konsekvenser.

Regissör: Paul McGuigan
Diane Kruger
Christopher Cousins
Jessica Paré
Amy Sobol

Funkar att kolla på, men jag tyckte den var överdrivet krånglig, den hoppade fram och tillbaks alldeles för mycket. Bra skådespelarinsatser för i övrigt. Stark tvåa.

En ganska bra film fins inget annat att säga!

Alltså den är förvirrande för man måste hänga med i svängarna för att kunna förstå men utöver de är det en mycket gullig och fin film

Korkad. Ospännande. Rörigt och okronologiskt berättat. För lång. Rätt skönt soundtrack. Dålig Film.

Social__Distortion

Gillar den här filmen. man grips av panik hela tiden när allt blir så fel. jag kan rekomendera att se denna film. klar 4.a

Maxthieriot

jag tyckte den var konstig den var mycket lik Fight club men innehållet var bra.. konstig men bra

destructive

Det här är verkligen en av mina favoritfilmer. Wicker Park är en helt underbar rulle där jag personligen verkligen känner att jag berörs. Den innehåller allting jag vill ha ut ur en film, en tydlig konflikt, spänning, vändningen, musiken (!!) och känslan. Först var jag lite skeptisk till att Josh Hartnett var huvudrollsinhavaren och visste inte riktigt om jag kunde bortse från hans tidigare roller i filmer såsom 40 days and 40 nights, men så fort jag hörde "Maybe tomorrow" gå igång vid inledningen visste jag att det var någonting annorlunda jag skulle få se. Jag tycker personligen det är underbart med filmer man själv måste vara aktiv i, och det krävs i denna om man verkligen vill förstå den. Visst, allting klarnar i slutet, men det är mycket roligare att sitta och kolla efter saker som länkar allt samman. Bara samspelet mellan skådespelarna gör mig alldeles varm i hjärtat, det är en underbar film som onekligen snuddar vid allting man någonsin har känt under sin livstid. Det är hur bra klipp som helst, inga särskilda specialeffekter förutom lite cloning-aktigt vissa stunder för att öka på känslan, helt underbart. Färgmässigt perfekt, manuset är underbart, och musiken är som himmelriket. Bäst i test helt enkelt. En oförutsägbar film, och hur ofta finner man sådana? Underbart.