Den stora klassfesten

2,2

Handling: Kevin går motvilligt på skolans tio-års återträff. Där träffar han inte bara sina gamla ovänner utan en hel skara av problemfyllda människor.

År: 1998
Harry J. Lennix
David Downs
Tracy Walsh
Andrew White

Väldigt väldigt seg rulle.

Dan banan

Det syns verkligen att man arbetat med dialogerna och sånt faller jag för, men filmen har faktiskt inte så mycket att bjuda på igentligen. Några få saker blir kul , men annars är det tomt och en smutt på långtråkigt. Trotts att filmen inte är längre än 1 timme och 30 minuter så känns det så. Jag är inte nöjd, bara smått smickrad av arbetandet med manuset. Har ingen snygg anledning att skänka den en tvåa istället för en etta men jag gör det ialafall.

Emsisa

wääääk, fattar inte denna... har ju ingen handling alls.. kanske nått kul skämt här och där.. men annars! blä och blä

Pesole

Det här är en väldigt bra film, den är rolig och är hur bra som helst och jag älskar den här filmen så fruktansvärt mycket. De är mycket kaos, men mycket bra.

StoffäH

MJaa , Godkänd film , Står & väger mellan 2-3 .. 2.5 avrundas alltid uppåt . :P

Vem är egentligen huvudperson i den här filmen? Jag får intrycket att för mycket tid läggs ner på att lära känna alla att man till slut inte har en susning om vem någon är. För övrigt kan jag inte urskilja någon handling, och skådespelarna är bara slätstrukna och trista.

aud

Lara Flynn Boyles karaktär är ju skojig, hehe