Blue Crush

2,5

Handling: Anne Marie har bestämt sig. Hon kan surfa och hon tänker bevisa det. En dag kommer hon att vinna Pipe Master, en av världens farligaste, mest aggressiva och mansdominerade surftävlingar. Med hjälp från sina bästa vänner satsar hon all energi och allt mod för att följa passionen och uppfylla sina drömmar, tills hon möter Matt och tappar balansen...

År: 2002
Fiji
Shaun Robinson
Paul Hatter
Tamayo Perry

vad är det här skitfilm? Slöseri med pengar och slöseri med tid

En intressant och underhållande film. Fungerar att kolla på om man inte har något bättre för sig. Stark tvåa.

En riktigt bra film med lite av varje. Får en stark 3:a

Evenstar_92

Ja alltså, jag antar att hela filmen blir något bättre om man gillar surfing.
Ibörjan tål jag det väldigt bra, när de är ute och tränar lite då och då och har kul, blandat med hennes övriga fritid som jobb, familjen, vänner och killen och så.
Men på slutet är det bara surfing i sträck, inte växlat med något annat, och det kan bli tråkigt för någon som inte är så intresserad.
Skådespeleriet är egentligen inte att klaga på, Kate gör det väl ganska bra, även hon som spelar Penny, även fast att jag avskyr hennes karaktär.
Ganska häftigt foto och så också, men manuset drar tyvärr ner till en svag trea.
Och manuset är väl ganska viktigt i en film?

bara en i mängden början och slutet går bra men mitten och själva filmen är tom och man har sett det förr och kommer se de igen. roligt med lite blandad rolllista och fräscha ansikten men bara de kan inte hålla upp en film. det går att se en tråkig kväll men den är inte direkt underhållande.

En underbart bra film med bra skådespelare. Kate Bosworth och Matthew Davis är underbara i sina roller. Snygga miljöer och snyggt filmat speciellt under vattnet och i havet!

Bilbo_one

Hatar den här filmen. Kassa skådespelare och skåådelspel måste man säga. Jag gillar inte filmer med massa bikini-bitches. Den blev bara flamsig och tråkig. Hata, hata hata denna film. Svag 1:a