Suburbia

Handling: Paul Gold ligger i koma och omhändertagen av sim mor Ester. Jim Train är en advokat som är mer intim med sitt jobb än med sin fru Susan. Jims och Susan son Jake har ett förhållande med sin systers docka Tani...

År: 2001
Charlotte Arnold
Andrew Airlie
Stephanie Mills
Angela Vint

Filmen var ganska trög i början, men bättrade sig snabbt. Mycket fascinerande historier och bra skådespelare. Kristen Stewart måste vara en av de bättre barnskådespelarna. Lite oorganiserad, och alla pusselbitar föll inte på plats, men Suburbia är likväl en mycket bra film. Klart underskattad pärla.
"I just want it out of my head!"

En medelmåttig film, rätt seg och tråkig men lite småintressant då och då. Inget jag rekommenderar..

"I just want it out of my head!"

Cruel_Intentions

Riktigt bra film! Där man får följa ett par människors liv in på djupet. Denna är en film för alla! ÄLSKAR DEN!!