Chasing Liberty

Handling: Alla familjer har en rebell. Även den bästa. Anna Foster har samma krav och drömmar, som vilken normal tonåring som helst. Hon vill kunna umgås med sina kompisar, dejta killar, uppleva små romantiska äventyr m m. Tyvärr är Annas far lika orolig över vad dottern har för sig på fritiden, som alla världens fäder. Han har dock resurser att med hjälp av Secret Service-agenter bevaka dottern var hon än befinner sig, eftersom han råkar vara - USA:s president!

Regissör: Andy Cadiff
Garrick Hagon
Zac Benoir
Jan Goodman
Matthew Goode

En intressant, gripande och underhållande film. Tycker dock inte att den var komisk då jag inte tycker att detta är en komedi, borde vart drama istället. Underbara skådespelarinsatser! Sevärd!

Simbelmyne

Helt okej film med Mandy Moore. Mysig och delvis rätt kul. Men det känns som om konceptet har gjorts förut. Men som sagt helt klart bra

LisaMarie

En typiskt amerikansk romantisk komedi som dock är lite sämre än vad såna brukar vara. Dock är den som de flesta filmer i sin genre, underhållande för stunden men inte direkt något som hamnar på ens lista över bästa filmer någonsin.

Rymdis

Klyschig men okej att slötitta på. Döm den inte efter hur den börjar, då den blir bättre under senare delen av filmen.

Sallee

Chasing Liberty börjar riktigt dåligt och det är inte förrän i mitten av filmen som jag faktiskt börja tycka om den. En ganska mysig handling, men som man troligen sett ett tio tal gånger innan. Mandy Moore, som har gjort en riktigt bra roll i sin karriär ( A walk to remember) är i denna väldigt tråkig att titta på. Matthew Goode är mycket söt i sin roll som Ben.
Musiken är kanon och kul att de filmade i Prag, där jag var för ett halvår sen.
En film jag kan kanske se ett par gånger till.

Betyget hamnar på -3

Lovlinesss_3

Komisk och romantisk film om ett ungt par som blir förälskade och smiter iväg genom det vackra Italien. Komplicerad historia men mysig.

Förutsägbar men ändå fin film!

AlexandraQ

Seg, men lite smått mysig iaf :)

Kejnoo

Vad ska man säga? den typiska president dotterns handling, äventyr och kärlek. totalt förutsägbar men fortfarande lite söt.