You Got Served

Handling: I Mr. Rads lagerlokal kämpar Los Angeles bästa hiphop-gäng om pengar och respekt. Men när ett förortsgäng våldgästar stället – stjäl deras dansare och deras danssteg – måste två rivaliserande hophopare kämpa sida vid sida för att representera gatan.

Regissör: Christopher B. Stokes

Jennifer Freeman
Kimberly 'Lil' Kim' Jones
Meagan Good

Yasmin

Det enda jag gillade med den här filmen var battlescenerna. Skådespelarinsatserna var dåliga. Kändes som att dom försökte för mycket.
Och handlingen var inte så speciellt bra.

I_love_U

jag älskar denna filmen, för att jag älsakr streed dans, och alla som älsakr dans borde se denna för den visar hur riktigt dans ska gå till. Det är kanske inte världens bästa skådespelare i den filmen och det ska de inte vara för medverkarna i filmen som dansar är inte skådespelare utan dansare och de gör fantastiskt jobb när de dansar. De dansar jätte bra och alla som älskar dans borde se denna filmen. Klart bästa och ärligaste street dance filmen

SvenskaFilmNörden

Tycker att denna film faktiskt är bra, kanske inte genomtänkt in i minsta detalj. Men battlescenerna är bra och sen har de blandat in en kärlekshistoria. Skådespelarinsatserna och manus är tillräckligt för en stark tvåa.

star_

Filmen kunde ha varit bättre men samtidigt sämre. Man märker ganska tydligt att detta var debuter för nästan samtliga skådespelare. Musiker borde inte blanda sig i skådespelaryrket om man inte är ett underbarn förstås.

Kejnoo

Tycker filmen är bra, heta killar och bra dance moves ! .

en riktigt kass film, den försöker för mycket. ett plus för dem häftiga dans scenerna, de är allt!

kaos

Handlingen var kass. Skådespelarna, kunde ni inte tagit fler lektioner? Dansen är väldigt bra måste jag erkänna. Man vill nästan dansa med. Efter som att dansen är väldigt bra så höjder de betyget.