Slagskott 2 - Andra perioden

Sport:

Sport:
2,2

Handling: Sean Lindon (Stephen Baldwin) är Charleston Chiefs luttrade lagkapten och tränare. Med en laguppställning bestående av före detta stjärnor, stjärnskott som aldrig slog till och de komiskt okontrollerbara bröderna Hanson, är Chiefs laget vars glansdagar är ett minne blott. Men miljonären som är dess nye ägare har en helt ny spelplan: att förvandla Chiefs till schabblande, eviga förlorare i en falsk hockeyliga som skapats speciellt för TV! Och för att gnida salt i såren är deras nya tränare...en kvinna! Nu kommer det att krävas ett åttonde underverk, och lite högtspelande action från Sean och Hanson-bröderna, för att visa världen att de fortfarande har det som fordras för att kunna hitta tillbaka till sin passion för spelet!

År: 2002
David Lewis
Peter Graham-Gaudreau
Tony Vlastelic

rednaxela

Inte lika bra som första filmen men jag kan ändå säga att denna inte var helt värdelös.En hel del roliga skämt och grymma scener gör att filmen blir godkänd med nåd och näppe.

korp72

Herregud! Hur kan man få besudla namnet slagskott genom att släppa sån här skit. Har ingenting gemensamt förutom bröderna Hanson med ettan.

Timoti

En mycket rolig film! Jag har aldrig sett Stephen Baldwin i en film. Men som skådespelare är han mycket bra!

Slagskott (1977)