Hangman's Curse

Handling: Skolans mobbare blir dödssjuka efter att ha ropat namnet på ett legendariskt spöke. Vad är egentligen orsaken? En exotisk sjukdom? Ett förbjudet preparat? Spåren är få och tiden rinner ut för eleverna på Roger's High School. Deras enda hopp är Project Veritas, ett utredningsteam som jobbar under täckmantel för att ta reda på sanningen. De sätter sina liv på spel för att finna lösningen och för att rädda skoleleverna.

År: 2003
Tom Wright
Stephanie Brush
Kristin Cowan

Crocodile

Jag får tyvärr inte avslöja slutet men låt mig bara säga att det är väldigt överaskande och bra. Den är skit bra så se den.

Kejnoo

Hmpfh.. ja, inte en skräckis precis.. men helt ok. lite udda så där.

Patetisk låg budget film med en känsla som att dem lagt ner "spy-kids" och e taskig skräck film i en mixer å mixat. Kan inte hålla sig till en rak handling, skådespelet är under all kritik. Spindlarna är det enda som kan anspela på hemskhet.

Julskinkan

Älskar den!! Den är asgrym! Slutet är helt oförväntat (fel slut enligt mig) så det blir lite hastigt slut känns det som.
Ian är urgullig:)

v_Depp_v

Inte den bästa och som sagt helt oförväntat slut. Inte särskilt bra heller men d var okej.

Holmiz

En mkt bra film, inte förutsägbar va jag minns. Helt oförväntat slut!