Stitch! - Experiment 626

Handling: Vi vet alla att Stitch var "Experiment 626", men har du någonsin undrat över de första 625? Nu får du svaret! Stitch - Experiment 626 är en spinoff till succéfilmen om den helvilda utomjordingen Stitch, som kraschlandade på jorden och mötte Lilo och hennes familj.

Nu är Stitch och hans forna fiender, Pleakley och Jumba, alla en del av familjen. Men vad Lilo och Stitch inte vet är att Jumba smugglade med sina första 625 utomjordingsexperiment till Hawaii... och den elake kapten Gantu vill ha dem tillbaka! Nu är det upp till Lilo och Stitch att rädda alla de utomjordiska experimentsyskonen.

Gör dig reda att möte 625 heltokiga kompisar, bland andra experiment 221 som kan skapa enorma kraftvågor över hela Hawaii och experiment 625 som är... tja en lite latare variant av Stitch - men som kan göra jättegoda smörgåsar!

År: 2003

Johan Svensson
Bengt Skogholt
Monica Forsberg
Evert Ljusberg

helt okej men den är mycket kort och var nog lite onödig

Bambi Tjejen

Finns inte så mycket att säga till filmen så den
får en svag fyra :)

Inte alls lika bra som jag trodde den skulle vara och inte alls i samma anda som första, den är juh godkänd men hade velat ha mycket mer av dem 626 experimenten.

producenten

Jag gillar alla Lilo och stich filmerna! Tycker dom är grymt charmiga!

Pesole

Detta var en rolig film, men den var inte direkt lika bra som jag hade förväntat mig direkt, men den är ändå värld en fyra!!

Maxthieriot

Mysig liten film om de söta rymdmonstret Stitch!!

tuffa tjejen

En rolig uppföljare till ettan, det är kul att se alla de andra experimenten, och Stitch är fortfarande sååååååå söööööööt!!

Filmen är animerad

Lilo & Stitch (2002)