Störtkär

2,1

Handling: Amanda blir inneboende hos fyra modeller. När hon faller för charmören Jim Winston verkar det som att hon hittat sin drömman. Tills tjejerna en kväll ser honom begå vad som verkar vara ett mord. Amanda och hennes rumskamrater ger sig ut på Manhattans gator för att försöka lösa mysteriet.

År: 2001
Shalom Harlow
Ivana Milicevic
Sarah O'Hare

moivestar

Hjälp! Vad är det här? Historien känns enbart fjantig, och skådespelarna gör det inte bättre. Vilka dåliga insatser, ''inte ens'' Freddie Prince Jr gör det bra. Visst, det här kunde nog ha blivit en småsöt kärlekshistoria, men icke. Skådespelarna kunde inte levera, fast egentligen? Vad fanns att leverera? Något budskap finns inte, så egentligen är det helt onödigt att ens titta åt den här filmens håll när du ska hyra en film nästa gång.
För helt extrema romantiker skulle det här nog kunna vara 'något', men det här är inte ens bra för dom. Det går väl att titta på, men den är så pinsamt dåligt gjord att man bara blir generad när man tittar.
Men som sagt, det kunde ha blivit bra om man försökt lite. Lagt ner lite känsla i det hela. Men det blev inget. Usla skådespelarinsatser och en fjantig historia - mer är det inte.

BeckyLou

En av de sämsta filmer jag sett. Trakig kärlekshistoria och hemskt försök att skapa en bihistoria i stil med "Fönstret at garden".
Skitfilm. Modellerna suger och Prinze jr är lika kass som alltid.
Undvik vad ni än gör!

Monica Potter känns som en blandning av Sandra Bullock och Julia Roberts, på ett bra sätt. Småkul och trevligt. En charmig liten bagatell!

En underhållande och ganska rolig romantisk komedi. Trevlig att se en gång.

Sweet_Jenny

Inte är den så dålig som ni andra nedan ha skrivit!
Kanske överdriven. Tyckte om tjejen som bröt på ryska... cool. "Den är så dålig att den blir bra" kanske man kan säga, men jag sätter den på en trea iaf, det förtjänar den för det finns filmer som är sämre! En film som man kan se flera gånger om man vill... om man har lust, men högst 1 gång per år kanske... eller mindre. Aja...

Den var gullig och då och då otroligt rolig. Men allt jag kunde tänka på under resten av filmen var hur Amanda Pierce blev påsatt på alla fyra bakifrån av en Grand Danois. Tycker den scenen var extremt vågad. Jag blev helt chockerad!! Men filmen hade sina roliga stunder.

belice

Det här var ingen höjdare, en film man glömmer strax efter eftertexterna. Främst för att den bygger på en så otroligt tunn handling (tjej som aldrig kan hitta en bra kille stöter på drömprinsen och blir kär, men såklart dyker det snart upp ett problem). Det blir inte bättre av att den är extremt klyschig, för att skådespelarna inte gör några toppeninsatser och för att manuset faktiskt är ganska dåligt. Men värst av allt är nog faktiskt huvudpersonens modellkompisar, de är så otroligt "modelliga" och klyschiga att man bara vill spy. Spy vill jag också göra när jag ser slutscenen, också extremt klyschig. Det är inte ens på gränsen till en söt kärlekshistoria, den är bara fjantig och långtråkig. Så nej, den här filmen är ingenting för mig. Det enda positiva med den är nog att den är så pass kort. Jag är generös när jag ger den en tvåa.

Filmfreak__

näää ucsh! det var riktigt tråkigt att se, visst skratta kunde man göra nån gång men den var såå förutsägbar!

struwe

Det här var en riktig dyngrulle

Halloween_4

Den här filmen är långtråkig. Hyfsad handling.