Paparazzi

2,5

Handling: De svärmar som flugor runt de vackra, rika och berömda. 24 timmar om dygnet, 365 dagar om året. Dom kallas Paparazzis. De är den omättliga allmänhetens nyfikna ögon och levererar skarp ammunition till skvallerpressen.

Regissör: Paul Abascal
Kevin Gage
Blake Michael Bryan
Tom Sizemore
Andrea Baker

Filmen kändes inte helt realistisk men den var intressant å små spännande.

Lite småspännande och halvoriginell. Helt okej!

Paparazzi är en minst sagt originell film. Grundstoryn är ganska skoj, men det hela faller ändå platt. Paul Abascal tycks inte veta vad han vill säga med filmen och den passar inte riktigt in i någon genre, vilket resulterar i att filmen stundvis blir riktigt bisarr. Den här sortens förföljelse av kändisar kan som bekant sluta riktigt illa, och ibland försöker Paparazzi skildra den problematiken, men för det mesta är den en klurig thriller med ytterst liten verklighetsförankring. Filmen ska ses som en överdramatisering av en attityd och inget mer än det. Skådespelet är riktigt dåligt, men soundtracket livar trots allt upp stämningen lite. Stark tvåa.
"I am going to destroy your life and eat your soul. And I can't wait to do that."

movie princess

en bra film och lite skrämmande om amn tänker efter..det måste vara hemskt att vara känd och inte få vara ifred.. men det är ändå en film som man nog inte ser mer än en gång.. men den får i alla fall en stak trea..

Haha, överraskande roligt =) Läs bara handlingen: "En filmstjärna bestämmer sig för att ta hämd på ett gäng paparazzi fotografer". Hela grundidén är ganska rolig och så även filmen. =)

Sen kanske den inte har så mycket förankring i verkligheten, men va f*n, lite hjärndöd underhållning för en kväll är ju inte helt fel.

En stark tvåa blir det.

sh0rty

Hur många gånger sägen han "I appriciate..." egentligen?!

Wolle100

En ganska bra film. Då jag aldrig läser handlingen på baksidan så blev jag lite överraskad över vilken typ av film det var.
Sevärd. En stark 3:a. Betyget faller från 4:a pga huvudskådisen.