U-Turn

Handling: Smågangstern Bobby Cooper är på väg till Las Vegas när han får bilkrångel och stannar i hålan Superior. Där blir han erbjuden pengar för att mörda den vackra Grace.

År: 1997

Billy Bob Thornton
Abraham Benrubi
Richard Rutowski

Daniello_

Ett riktigt stencoolt foto med härliga karaktärer.
Tänk om Bobby Cooper hade valt den andra vägen, men istället valde han att följa sin sedvanliga tur, men i staden Superiors har han ingen tur med någonting. Billy Bon Thornton och Joaquin Phoenix i roliga biroller.

Mackie

Ett riktigt guldkorn. Spännande karaktärer som stöter ihop och bra skådespelarinsatser, speciellt från Sean Penn och Nick Nolte. Billy Bob Thornton gör en cool roll också som avdankad bilmekaniker. En riktigt bra thriller som också har ett bra slut.
Känslan av en isolerad liten stad ute i öknen där ingen verkar normal längre är lite kuslig, och huruvida huvudpersonen (Sean Penn) ska lyckas komma därifrån är spännande att se.

En på det stora hela acceptabel film. Tyvärr blir den ofta rörig och ointressant, och inte ens Sean Penn som alltid gör bra ifrån sig förmår lyfta den.

underbar roadfilmn som tyvärr e lite bortglömd..tråkigt faktiskt för sean penn levrerar hundra procent och det gör alla skådisarna faktsikt..bra regi av oliver stone...om man tycker fimen e dålig så kan man alltid vila ögonen på jennifer lopez:)
stark fyra

Ja den här filmen var bara rörig kan man ju säga. Alla hade sex med alla och alla skulle döda alla

Bilbo_one

Kanske den var lite bra. Men annars så är den ganska tråkig och fantasilös. Jag gillar inte Ponexi alls. Svag 2:a för en dålig film

Ganska underhållande. Bäst är Billy Bob Thornton som den fula bilmekanikern Derrel.

Rune

Ganska okej film med ett fantastiskt slut.

inte riktigt min stil, lite väl mycket på sina ställen och slutet är komiskt men allt för överdrivet.