Boa vs. Python

1,3

Handling: Två av naturens största och mest skräckinjagande rovdjur gör upp i en actionfylld kamp av gigantiska mått. När en enorm pytonorm rymmer på ett privat reservat, tvingas FBI släppa lös en lika stor boaorm för att spåra upp och fånga in den - samtidigt som en grupp förmögna storviltsjägare själva försöker fånga pytonormen för egen räkning.

Regissör: David Flores

Griff Furst
Adam Kendrick
Angel Boris

Shadowfax

Låt er inte luras av omslaget. Ormarna ser inte hälften så bra ut i filmen som de gör på omslaget. De ser inte så ormlika ut överhuvudtaget, de är helt enkelt för fejkade för att göra det. En annan sak är att storleken på ormarna tycks växla lite då och då, ibland är de mindre än vad de egentligen är, och ja, ibland är de monsterstora. Skådespelarna är heller inget att hurra för. De är lika skrattretande som resten.

Den mest minnesvärda scenen i hela filmen är när pytonormen har oralsex med en kvinna. Låter som en höjdarfilm eller?

Dan banan

Underhållning för den primitivaste.
Blek action med oimponerande rollista.

Lågklasserat, när vi går över till effektbiten.
Lågklasserat var det.
Animationerna är usla och genomskådade från första stund.
Jag ska fatta mig snavt.
Vi har sett upplägget förr, dialoger som får mig att rycka fram ett mindre välfärdat leende.
Det här hör hemma på videohyllan hos tönten med acion-man dockor.

Ett järda massa "Let`s.."

madeleine_g

en av de få filmer som jag verkligen ge en etta. Den är riktigt dålig och jag minns så väl att jag hyrde den vilket jag absolut inte alls skulle ha gjort.

Crocodile

Boa vs python är roligare men inte lika bra som orginalen. Effekterna är lägre en de första boa och python filmerna. Skådespelarna är helt ok men ett par skådisar är värdelösa.

Tips om du vill se den här filmen så se den när den går på tv eller något för den här filmen är inte värd att slösa pengar på.

Oskar_90

Synd att det inte var några strider mellan boan och pytonormen... Såg fram emot striderna i stadsmiljö med helikoptrar och grejer som postern antyder.

Äckligt dålig film, akta er för den här, det är fult animerat och bara storyn blir jag äcklad av. Detta var inte ens underhållande för att det var DÅLIGT, jag ville bara stänga av skiten, som tur var hyrde jag den inte utan laddade ner det hemska.

ronnbackmeister

Effekerna från king kong (1933) filmen är bättre än dem i denna film USCH!!
Den är så kass så att den inte finns på världskartan. Det går inte ens att beskriva hur kass den är.

ronnbackmeisterJR

HAHAHA...Allsång på skansen är mer spännande får man ge 0 i betyg=?

Python (2000)
Python 2 (2002)