Big Fat Liar

Handling: När en sliskig filmproducent stjäl 14-årige Jason Shepherds skoluppsats och gör den till film, flyger Jason och hans bästa kompis till Los Angeles för att se till att sanningen kommer fram. Och det är dags att hämnas. Rejält!

År: 2002
Matthew Frauman

sara-H

jättebra film , rolig & underhållande

Hanes

Mer eller mindre en kopia av Ensam Hemma filmerna. Vilket drar ner betyget rejält. Men filmen går ändå att titta på och kan vara ganska rolig ibland också.

jätte bra film . Nu ska jag berätta en fabel:) Det var en gång en hedepojke som vallade får och skrek väldigt ofta " Vargen kommer ", och då kom byborna. men tillslut så såg pojken en riktig varj och skrek " Varg , varg " men då kom inte byborna för dom trodde att pojken skämtade. Varjen åt upp fåren.

Rauk_boy

Kul idé om en kille som gör en uppsats om en lögnare (som då delvis är han själv) men som tappas bort och hittas av en girig filmproducent som gör en film av den. Killen (Frankie Muniz) vill hemnas och tar med sin kompis (spelad av den alltid lika jobbiga Amanda Bynes) till Hollywood. Blev lite för "otrolig" i slutet men annars ganska bra.

producenten

Kul film tyckte jag när jag var yngre.. vet inte hur jag hade tyckt om jag såg den idag.

Cruel_Intentions

Skit rolig film! Rolig film ide och bra skådisar gör filmen rolig och spännande..

Rune

Barnslig och passar för mindre barn.