Suicide Kings

Handling: Ett gäng unga college killar kidnappar en maffialedare för att få honom att betala lösensumman för en en av killarnas syster, som även hon har blivit kidnappad. Men allt är inte riktigt som det först verkar.

År: 1997

Nathan Dana Aldrich
Mark Watson

Laidan

Snacka om en skön film!
Syntes redan på omslaget att detta skulle vara en film för mig. Riktigt intressant, roligt och ganska oväntat slut.

I denna film får vi se ett gäng duktiga skådespelare som passar in riktigt bra i deras roller. En story som kanske kan kännas lite enformig men som egentligen är makalöst snygg och intressant. Den har humor, våld och lite blod vilket passar perfekt in i en film som denna.

Helt klart en av de bästa filmer jag sett.

Shellix

En väldigt bra film! Lite obehaglig, spännande och smått humoristiskt ibland. Med ett mkt. oväntat slut...

joaaan

En klockren film, har sett den flera gånger.

Hook

En ren blandning av De Misstänkta och Resirvour Dogs...Lite Pulp Fiction och en gnutta humor så är det en solklar fyra till en film som man har haft mycket baktanke med och t.o.m. lyckats...

aljott

Christopher Walken är en skitbra skådis! Han drar upp betyget för denna film rejält.

Timoti

En rätt så bra film! Det bästa med filmen var när kidnapparna skar av Walkens tumme.