Wedding Date, The

Handling: Inte nog med att Kat Ellis har blivit oförklarligt ratad av sin fästman, nu ska hennes lillasyster gifta sig, och exet ska vara best man. Tanken på att utsättas för alla medlidsamma blickar, spefulla kommentarer och inte minst föräldrarnas besvikelse gör Kat desperat. Så desperat att hon kontaktar en lyxeskortfirma i New York och bokar en man som ska spela hennes nya, supercharmiga amerikanska älskare och samtidigt göra exet galen av svartsjuka. Den oerhört professionella eskortmannen och hjärtekrossaren Nick Mercer visar sig vara perfekt för uppdraget. Inte minst hjälper han Kat att klara alla prövningar och navigera mellan sin neurotiska engelska släkt och sin lismande före detta fästman - han övertygar dessutom alla om att han och Kat är vanvettigt förälskade.

Regissör: Clare Kilner
Jay Simon
Danielle Lewis
Ivana Horvat

Savannah

Såå kass, trots tacksamt tema. Hur är det möjligt att göra en romcom så okul?

JoyRide

Jag gillar denna filmen starkt, snygga människor och bra story!:D

En underhållande och smårolig komedi. Kan vara trevligt att kolla på då man inte orkar koncentrera sig så mycket. Sevärd en gång.

Maria007

En av dem sämsta filmerna jag har sett!

Lovlinesss_3

Vad skall man säga? Sker och ting blir inte alltid som man tänkt sig.

Sallee

The Wedding Date, är en mycket enkel amerikansk film, men så härlig att titta på. En godkänd story, dock stör jag mig Debra Messing då & då. Men fick ändå ut det jag hade förväntat mig. en svag 3:a

enkel film, inte så udda men ändå underhållande och jag uppskattade den. det var en rolig film som jag kan tänka mig att se igen.

eliiiin

Den här filmen är precis som alla andra romantiska komedier, men det funkar för mig! En trea.