Lyfta skrot

Dokumentär :

Dokumentär :

Handling: Filmen som var starten på Arnold Schwarzeneggers karriär och som förändrade synen på bodybuilding och träning för gott. Den femfaldige världsmästaren Mr Olympia (Schwarzenegger), följs när han tävlar för att ta hem titeln för sjätte gången.

År: 1977
Mike Katz
Robbie Robinson
Joe Weider

klinger

Det här är en mycket bra dokumentär som man bör se om man är intresserad av att få lite djupare kunskap om arnold .

Hans träningskompis och motståndare är ju l ferringo dvs hulken vilket ger filmen ytterligare lite krydda

ronnbackmeister

En riktigt bra dokumentär med arnold. Sjukt stor han är i filmen.

Intressant och "lärorikt"

fin 3.a mycket sevärd.

Mattias15

Arnold Schwarzenegger är sig själv, jag tycker att det inte kan bli bättre än så här. Dessutom så om man har intesse för gymm träning blir filmen extra rolig och sporrande. Arnold är mycket Charmig i filmen, man blir om man inte vart det förrut lite smått kär i honom. De flesta av karaktärerna är intressanta och filmen går lagom djupt in i karaktärerna. Bra avslut i filmen som man blir glad av.

aljott

Ja, den är ju sevärd om man är intresserad av sånt här.. Jag hade inga som helst förväntningar på denna film därför blev den helt ok. Det är en dokumentär om Arnold och hans vänner som bygger muskler... Ja inte mer än så..

taz

Klart sevärd dokumentär om Arnold. I den här dokumentären får man följa arnold i sin sista tävling.

Xenomorph

En mycket intressant dokumentär om en annorlunda hobby. Arnold Schwarzenegger visar redan här sin stjärnstatus och otroliga karisma.

Dokumentär där vi får följa Arnold mot uppstickaren Lou Ferrigno (bl.a. Hulken i TV-serien). Härligt att se Arnold psyka sina motståndare och se hans otroliga vinnarskalle. Och en braja hann den gode Arnold också röka innan filmen slutar. Låg produktionskvalitet men ändå sevärd.