Diary of a Sex Addict

2,0

Handling: En erotisk och intensivt förförande skildring av en sexmissbrukares sjuka livsstil. Utåt verkar Sammy Horn vara rena drömkillen - en kärleksfull man, god far och framgångsrik affärsman. Men Sammy lever ett dubbelliv. Han är sexmissbrukare och kontrolleras av drifter han inte kan styra. Medan Sammy gör allt för att tillfredsställa sina begär ljuger han för de människor han älskar, och sårar de som älskar honom i sin obönhörliga jakt efter nästa “fix”.

År: 2001
Dylan Sprouse
Ed Begley Jr.
Alexandra Paul
A.J. Benza

Klart den e lite porrig men vad annars tror man med den titeln! den va rätt okej men rörig tyckte jag! Men helt klart godkänd, jag är inte så känslig för att kolla på sånna filmer med lite sex i, jag står för min sexualitet! Det är helt normalt, och det klart de finns människor som är sexberoende!!