Imaginary Heroes

3,6

Handling: Familjen Travis kan på ytan framstå som den amerikanska idealfamiljen, men när den äldste sonen Matt, som är en framgångsrik simmare, tar livet av sig börjar den perfekta fasaden att krackelera. Familjemedlemmarna tappar allt eftersom kontrollen över sina liv och endast genom att konfrontera det förflutna kan de återfå kontrollen över framtiden.

Regissör: Dan Harris
Jeff Daniels
Michelle Williams
Kip Pardue

kalles

Jättebra och gripande.. Lättsam och samtidigt riktigt dramatisk på ett sällan skådat vis.. Weaver och Daniels är fantastiska, Hirsch är okej, men inte mycket mer..

Ett par otroligt klipska och underbara scener som jag aldrig kommer att glömma..

Spegelsyster

En mycket gripande film som höll mitt intresse vid liv ända till sista scenen. Bra skådespel, skön svart humor och några överraskningar längs vägen. Letar du efter ett bra drama så rekomenderar jag verkligen detta! Betyget blir en 5:a då jag verkligen inte kan se något negativt med filmen och den är precis i min smak.

tjiivans

väldigt gripande. Ganska så hemsk, men bra i helheten

mkay marre

Intressant och gripande film,med ett bra skådespel och en handling som känns realistisk och inte för övedriven. Man blev lite deppig och sjönk in i handlingen,vilket var posetivt.