Godsend

2,4

Handling: Paul och Jessie Duncan har precis förlorat sitt enda barn i en bilolycka. Sorgen är så stor så dem låter sig klona om sitt barn Adam. Allt lyckas perfekt och livet leker. Men frågan är om det alltid ska vara så lyckligt?

Regissör: Nick Hamm
Originaltitel: Godsend
Ursprungsland: USA, Storbritannien
Greg Kinnear
Rebecca Romijn
Cameron Bright
Robert De Niro
Merwin Mondesir

Lite dold pärla, De Niro gör ett jätte framträdande som vanligt. Man får valuta för pengarna. +3

En ganska spännande film, men inte mycket mer än så. Hade kunnat gjorts mycket bättre känner jag. Borde komma en uppföljare.. Stark tvåa.

rednaxela

tråkig seg inte ett dugg spännande och ja, inte ett dugg bra heller.

Nördi

Tycker det inte var märkvärdig. Den var okej men inte något mer än så. Tycker filmen är trög och seg. *Gäsp*

Skådespelarna var väldigt bra, men jag förstår mig inte riktigt på handlingen. Den var inte alls vad jag hade förväntat mig - och vad är det egentligen som händer på slutet?

Replica

Mycket mycket bra och välspelad film, Greg Kinnear är mästerlig och storyn är i en klass för sig. Man satt fastbiten hela filmen för att inte missa en sekund. Stark 4a!