Toolbox Murders

1,8

Handling: Varje år kommer tusentals människor till Los Angeles för att förverkliga sina drömmar. Några lyckas. Några återvänder hem. Andra bara försvinner... Oförklarliga och dödligt farliga händelser börjar inträffa när ett ungt par flyttar in i ett förfallet hyreshus i Hollywood.

År: 2003
Juliet Landau
Adam Gierasch
Greg Travis

the_jobe

Nä, vilket bottennapp! På framsidan står det en massa om att censuren i USA blev galna och sånt, men vad har de att bli galna över? Trodde absolut att den skulle vara blodigare. Jag vet inte om det är jag, men denna filmen var inte läskig. En massa saker är konstiga och förutsägbara. Det enda som höjer betyget är slutet, skådespelarövarna och mammans näsa.

helt värdelös film.den va inte bra nånstans.svag 1

Hiddenman

Duger inte ens att se på en helgdag. Det räckte med en gång.

BlackHawk

Dålig film som saknar allt som gör en rysare bra. Stort bottenapp som inte borde visas för att den är så kass. Sämre story får man fan leta efter och skådisarna var kassa de med.

Horror Forever

Första gången jag såg den här filmen tyckte jag att den var så j*vla bra! En av dem bästa rysare jag har sett!
Men andra gången insåg jag plötsligt att skrämseleffekterna inte var särskilt speciella. Och musiken som lagts till i vissa mordscener var mest irriterande och överröstade människornas skrikande…
En sak som jag där emot aldrig ändrade åsikt om var första dödscenen: Den är absolut det sämsta i hela filmen! Scenen innehåller dåliga effekter och som sagt irriterande musik…

Mitt betyg blir en stark 3: a!

the_jobe

Tia

En mycket svårdeifnierad film med en av mina favoritskådespelerskor Angela Bettis.

Till en början verkar den lovande.
En lagom snedvriden omgivning målas upp kring huvudrollskaratärerna, karaktärer knyts till varann och spänning byggs så sakteligen upp.
MEN
Så snart ett mysterie uppdagas och skall avslöjas vänder seriostiteten och faller till nästan tragikomiska nivåer.
En historia som skulle kunna vara både annorlunda och spännande faller platt och blir både fantasilös och barnslig.

Kort och gott, en ganska barnslig film.

Indy_92

Äntligen nåt man blir rädd av!! Fast inte bättre än Motorsågsmassakern(2003)!