Monster till svärmor

Ta bort betyg

Sätt ditt betyg: Ta bort betyg

Handling: Charlotte (Jennifer Lopez) har efter flera års letande äntligen träffat den Rätte. Men det var innan hon träffade hans mamma. Hon är ett monster till svärmor och en levande mardröm för Charlotte. Jane Fonda, som gör sin första filmroll på 14 år, spelar den fasansfulla svärmodern som gör vad som helst för att behålla sonen för sig själv.

Regissör: Robert Luketic
Originaltitel: Monster-in-Law
Alternativ titel:Monster in Law
Jennifer Lopez
Monica Guiza
Jimmy Jean-Louis
Amber Mead
Madison Poer

Filmen är praktiskt taget perfekt! Sonen är ovanligt mjäkig och modern är alldeles för galen för att det ska gå att svälja, men den ger en väldigt skön känsla och har underbar humor.

den är så grymt bra och rolig.

jeb

Den var inte så tokig den här. Hade inte så höga förväntningar då J-Lo hade en av huvudrollerna men hon överaskade och var inte så dålig. Jane Fonda lysande samt Wanda Sykes som faktiskt är filmens höjdpunkt. Filmen är helt klart sevärd.

Levish_

Riktigt rolig high school film, med det lilla extra!

Riktigt bra komedi. Får en 4:a

Maria007

Trode verkligen inte att den skulle vara speciell men så visade sig filmen vara riktigt rolig!

Sweet_Jenny

Mycket rolig och underhållande komedi-film. Jennifer Lopez är mycket bra. Svärmor'n var också bra på skådespelet. Rekommenderar den varmt. Den var som förväntat. Jag såg den här på tvn men då borde jag ha spelat in den för den var så bra!

pizzamatte

haha denna film var verkligen rolig. En av de bästa komedierna jag sett på länge

faktiskt rolig och jag tyckte till och med om Jennifer Lopez i denna film. underhållning på hög nivå och proffsigt gjord, dock lite väl förutsägbar i slutet men det var roligt att se denna film.

en helt okej film som ger rysningar för hur ens egna svärmor kommer bli

Biopremiär: 2005-08-26